fbpx

Wzrasta znaczenie Społecznej Odpowiedzialność Biznesu

  • 29 stycznia 2025
  • Autor: PFP

Coraz więcej konsumentów i pracowników oczekuje od firm autentycznego zaangażowania w społeczną odpowiedzialność biznesu (SOB). Badania pokazują, że 78% klientów priorytetowo traktuje marki dbające o środowisko, a 80% obawia się negatywnego wpływu kupowanych produktów na planetę. Co więcej, konsumenci są skłonni płacić więcej za zrównoważone rozwiązania – 71% wybierze ekologiczną opcję, jeśli jej cena nie przekroczy 10 USD, a 27% zdecyduje się na nią niezależnie od kosztów. Trend ten jest widoczny również na rynku pracy – dla 82% przedstawicieli pokolenia Z i milenialsów SOB jest kluczowym czynnikiem przy wyborze pracodawcy, a wielu jest gotowych na niższe wynagrodzenie w zamian za pracę w firmie o silnych wartościach społecznych. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania rynku, coraz więcej przedsiębiorstw stawia na transparentność i dokumentowanie zaangażowania w etyczne praktyki i zrównoważony rozwój.

Więcej w artykule dr Mieczysława Bąka: Społeczna odpowiedzialność biznesu – klucz do sukcesu w 2025 roku

 

Powiązane wpisy

Skontaktuj się z naszym ekspertem
i poznaj szczegóły uczestnictwa w programie!

    Imię i nazwisko *
    Adres e-mail *
    Numer telefonu

    * Pola oznaczone gwiązdką są obowiązkowe.

    Instytucje wspierające
    Organizator i partnerzy

    Organizator Programu:
    Program afiliowany przy KIG:
    Patronat Honorowy nad Galą 27. edycji programu Przedsiębiorstwo Fair Play

    Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: polityka prywatności.